سازمان آگهی های خبرگزاری آریا   
  موضوعات داغ: انتخابات | اصولگرایان | اصلاح طلبان | داعش | برجام | فوتبال | ارز | استخدام | سلفی | دانلود | عکس | فیلم | کارتون | آهنگ | بازی | موبایل
 
 
اسناد ادعايي حداد عادل در جيب احمدي نژاد!/ نامه مطهري به رئيس جمهور/ عارف و لاريجاني در يک فراکسيون قرار مي گيرند
خبرگزاري آريا- چرا بايد گوشت را جلوي گربه بيندازيم؟
11 ارديبهشت 1395 - 09:18:39 ق.ظ
اطلاعيه شماره 121 ستاد انتخابات کشور؛
اعلام نتايج مرحله دوم انتخابات مجلس
داعش "پدرکشي" را به نوجوانان آموزش مي دهد
خبرگزاري آريا-گروه تروريستي داعش با شستشوي مغزي نوجوانان، آنها را وادار به دشمني با پدرانشان مي‌کند.
11 ارديبهشت 1395 - 12:41:22 ق.ظ
ريزش 15 درصدي پول از دست مردم/ دعواي 2 ميليارد دلاري ايران با هند/ مخالفت با افزايش بيشتر قيمت خودرو
خبرگزاري آريا- تهران رکورد افزايش توليد اوپک را شکست.
11 ارديبهشت 1395 - 09:34:41 ق.ظ
گوشت، مرغ، برنج، قند و شکر گران شد
خبرگزاري آريا- قيمت گوشت قرمز و مرغ 2 درصد، تخم مرع 0.1 درصد، حبوب 0.2 درصد، و قند و شکر 0.2 درصد افزايش يافت.
9 ارديبهشت 1395 - 09:03:11 ق.ظ
دستيار کي روش رفت/ منصوريان به حرف خود عمل کرد/ رکوردهاي سرخ را با نفت شکستند
خبرگزاري آريا- سقوط دو پله اي در 10 دقيقه؛ پرسپوليس رکورد مارو پله را هم شکست.
11 ارديبهشت 1395 - 12:41:43 ق.ظ
تفسير جنجالي استاد الازهر از يک حديث؛ مردها بدون اجازه زنان خود بيرون نروند!
خبرگزاري آريا- يک استاد دانشگاه الازهر مصر تفسير جنجالي درباره يک حديث ارائه کرد!
9 ارديبهشت 1395 - 11:29:38 ق.ظ
کشف فسيل انساني مربوط به دوره نوسنگي
خبرگزاري آريا-باستان شناسان تايواني توانستند بقاياي سنگواره انساني متعلق به چهار هزارو هشتصد سال قبل را کشف کنند.
9 ارديبهشت 1395 - 08:58:54 ق.ظ
رئيس سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد:
فردا؛ زمان اعلام معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت آزمون دکتري
چرا کنسرت همايون شجريان در آلمان لغو شد؟
خبرگزاري آريا- مدير گروه با تهديد جاني مواجه شد.
8 ارديبهشت 1395 - 02:55:14 ب.ظ
تصويب منطقه آزاد تجاري اردبيل را با جديت پيگيري مي‌کنم
خبرگزاري آريا- نياز است تا تصويب منطقه آزاد اردبيل اولويت‌هاي اصلي نمايندگان منتخب استان اردبيل در مجلس باشد و بنده نيز اين موضوع را با جديت پيگيري مي‌کنم.
10 ارديبهشت 1395 - 03:49:46 ب.ظ
نبيان معاون عمراني استانداري مازندران:
اجازه تصرف يک متر از اراضي ملي مازندران را نخواهيم داد
وزير كشاورزي و محيط زيست ايالت زاكسن آلمان:‏
علاقمند به سرمايه گذاري در آذربايجان شرقي هستيم
اين رفتار فقط از سعودي ها ديده مي شود؛ کودک عشق فوتبالي، کتک مي خورد! + فيلم
خبرگزاري آريا- کودک عربستاني به دليل تشويق تيم فوتبال به شدت کتک مي خورد!
8 ارديبهشت 1395 - 11:29:46 ق.ظ
3 کودک معروف ايراني در شبکه هاي اجتماعي + عکس
خبرگزاري آريا- مي خواهيم در اين مطلب برايتان عجيب ترين سلبريتي ها را معرفي کنيم.
8 ارديبهشت 1395 - 02:01:40 ب.ظ
دخالت دولت در انتخابات معنا و مفهوم قانوني ندارد/ مدعيان مستندات خود را ارائه کنند
خبرگزاري آريا- هر نوعي از مداخله که انتخابات را تشريفاتي کند، ارزش راي مردم را پايين مي آورد.
8 ارديبهشت 1395 - 11:52:51 ق.ظ
داعش، چگونه عناصر خود را سحر و جادو مي کند؟
خبرگزاري آريا- چرا اروپايي ها عرب و غيره به اين گروه تندرو و خشن مي پيوندند؟ تاثير سحرو جادوي داعش چيست؟